IZVJEŠTAJ SA DURMITORA

Izvještaj sa Durmitora 26.-28.08.2022.g.
U petak 26.08.2022.g.u 07h krećemo put Crne Gore, a u Žabljak stižemo u popodnevnim satima. Smještamo se u apartmane, a poslije kraćeg odmora idemo u obilazak Žabljaka.
U subotu u 05h i 30 min. Krećemo busom do Sedla, a odatle u 06h započinjem uspon.
U 09h i 30 min stižem do ploče rahm. Hasana Kopija. Odajemo počast i nastavljamo dalje prema Škrškom pogledu i vrhu Bobotov kuk. Na vrh Durmitora stižemo u 10h. Poslije malo dužeg uživanja upisujemo se u knjigu, koja se nalazi na vrhu, fotografišemo se i krećemo nazad, istom stazom do Zelenog vira, a dalje preko Mliječnog dola, gdje nas je uhvatilo nevrijeme (grad i kiša) stižemo do parkinga, gdje nas je čekao prevoz.
Druga grupa je iskoristila ljepo vrijeme u šetnji oko Crnog jezera.
U večernjim satima uslijedilo je druženje. U nedjelju ujutro pozdravljamo se sa domaćinom Mišom. U 10h krećemo žičarom do Savine vode, a odatle dalje izlazimo na Savin kuk, sa kojeg se pruža predivan pogled na sve okolne vrhove Durmitora, Crno jezero, kao i grad Žabljak.
Oblaci su počeli prekrivati Durmitor, a mi smo lagano krenuli prema žičaru pozdravljajuči se sa goropadnim Durmitorom gdje mu obećavamo da ćemo doći i slijedeće godine. Put nastavljamo uskom vijugavom cestom prema Trsi, Plužinama i dalje prema Sarajevu i Tuzli gdje stižemo oko 22h. Na ovom izletu učestvovalo je 20 planinara, 19 iz P.D.”Konjuh” Tuzla i jedna planinarka P.D.”Zefir” Gračanica.
Do nekog novog susreta lijep pozdrav. Vođa izleta Dragan M.

Za više fotografija pogledajte fotogaleriju