Izvještaj sa Čvrsnice i Vran planine

Prema planu i programu P.D.”Konjuh” Tuzla za 22.06 i 23.06.2024 realizovana je dvodnevna tura na planinu Čvrsnicu i Vran planinu.

Dana 22.06.24 u 05:00h ispred hotela Tuzla grupa planinara P.D.”Konjuh” krenula je južnom magistralom do R.K.”Tuzlanka” gdje smo pokupili ostali dio planinara. U Živinicama nas je čekala još jedna grupa planinara, nakon čijeg ukrcavanja nastavljamo put Jablanice. Na Blidinje dolazimo oko 11:00h. Nakon smještanja u sobe i kraće pripreme ukracajemo se u bus i terenska vozila te se vraćamo do Muharnice. Terenska vozila prevoze učesnike do Vitlenice odakle je i ishodište ove ture. U 11:45h grupa od 45 planinara kreće prema Hajdučkim vratima. U 12:45h došli smo do klupa gdje pravimo prvi odmor. Poslije ove pauze prema Hajdučkim vratima nastavlja 43 planinara, jer dvoje ostaje na ovoj lokaciji da uživa u branju ljekovitog bilja. Put nas je dalje vodio prelijepim predjelima planine Čvrsnice, a do odvajanja za jezero Crvenjak i Hajdučka vrata pravili smo kratke predahe. Duža pauza je napravljena na jezeru Crvenjak. Oko 16:00h prva grupa stiže do Hajdučkih vrata gdje se ukazuje prepoznatljivi prsten u stijeni koji se nalazi na rubu kanjona Dive Grabovice. Inače Hajdučka vrata se nalaze na 2000 mnv. i pružaju prelijep pogleda na Divu Grabovicu, stijenu Velikog Kuka, planine Čabulju, Prenj, Velež. Slijedi neizbježno slikanje za koje se morao čekati red, zbog velikog broja prisutnih. Pet planinara Tifa, Maja, Nizama, Senad i Adnan odlučuju da iskoristi ovu gužvu i uspješno ispenju dva obližnja vrha Trinjača 2038 mnv. i V. Oštrovača 2020 mnv. Nakon što je završilo slikanje slijedio je povratak do ishodišta i vožnja u planinarski dom “Orlova stina”.

23.06.24 u 07:30 ekipa od 17 planinara polazi do ishodišta za uspon na V. Vran 2074 mnv. najviši vrh Vran planine. Jutro je obećavalo da će biti lijep dan, što se kasnije i ostvarilo. Uspon na Vran je dosta zahtjevniji jer se moralo savladati nešto više od 800m uspona, pa smo pravili dosta kratkih predaha za uzimanje vode i grickalica u vidu suhog voća i sl. Na sam vrh izlazimo nakon 2h i 30min. Zbog dobrih vremenskih uslova na vrhu ostajemo kako bi se odmorilo i doručkovalo. Planina nas je počastila dobrim vidikom na Blidinje polje i planinu Čvrsnicu. Povratak je išao istom stazom. U dom smo se vratili sretni i zadovoljni onim što nam je pružila Vran planina.

Po povratku u dom dočekuju nas naši planinari koji su ostali da odmaraju i uživaju na obalama Blidinjeg jezera. Nakon odmora pakujemo stvari u autobus i u 15:00h polazimo natrag za Tuzlu.

Na linovima ispod možete poglediti slike koje su zabilježene na ovom pohodu.